Total War: ATTILA - Age of Charlemagne - Ana Konu

Total War: Attila hakkında Türkçe bilgi alabileceğiniz yegane forum bölümü.
Cevapla
Yabgu Nizam Pasha
Mesajlar:542
Kayıt:Pzt Oca 28, 2019 10:53 am
YNP Puan:2
Total War: ATTILA - Age of Charlemagne - Ana Konu

Mesaj gönderen Yabgu Nizam Pasha » Çrş Oca 30, 2019 11:12 pm

Resim

TW ATTILA: Şarlman Çağı Senaryo Paketi
Orta Çağın başlangıcında geçen yeni, büyük bir Senaryo.
Şövalyeler, Muhafızlar ve yeni aydınlık kullanıcı arabirimi tasarımıyla Orta çağa girin.
Tamamen yeni Birliklere, Teknolojiye ve Binalara sahip 8 Oynanabilir grup.
Hikaye ve Krallık Olayları ile yeni oyun özellikleri.

İçerik Hakkında

Dünya mahvolmuş, tükenmiş, kanıyor, yaralanmış ve yanmış. İnsanlar çaresiz. Ancak kıyametten sonra bile ışığa, bilgiye ve medeniyete dönmek için her şeyini verecek insanlar var. Her ne pahasına ve her ne şekilde olursa olsun…

Bu, seçilmiş bir kaç kişinin, azametin çağı ve ilk gerçek kralların geçmiş imparatorlukların küllerinden büyük krallıklar kurduğu çağ... Bu, Şarlman Çağı.

Sene milattan sonra 768. Babasının ölümünden sonra Şarlman'ın Frenk tahtını kardeşiyle paylaşması gerekiyor. Bu onun vizyonunda bir adama yakışmayan bir durum ve büyük babası Charles Martel'in hararetli kanının damarlarında dolaştığını hissettikçe aralarındaki ilişkiye gölge düşüyor.

Çatışmalardan sıkılmış bir kıtada dostlar, düşmanlar ve fırsatlar bulunuyor. İnsanlar barış istiyor. Şarlman kendisini yeni eğitim, din ve savaş çağının başında buluyor ve bunların tümünü bir araya gelmek, denge sağlamak ve genişlemek için araçlar olarak görüyor.

Saksonlar, Sarazenler ve Vikingler'in böylesine hırslı bir adama söyleyeceği bir şeyler olacak.

Diğerlerine göre başarılı olmak için kurnazlık, cazibe, zeka ve acımasızlık gerekecek.

Büyük Charles, Frenklerin Kralı, Avrupa'nın Babası.

Onun kimliğine bürünerek tarihe damganızı mı vuracaksınız, yoksa kendi kralınızı mı yaratacaksınız?
Yeni Oynanış Mekaniklerine Sahip Benzersiz Bir Senaryo
Şarlman Çağı, Total War: ATTILA oyununa yönelik epik bir genişleme paketidir ve genişleyen yeni bir Avrupa senaryo haritasında Orta Çağlarda geçer.

Daha önce de krallar ve krallıklar geldi geçti ancak bu, gerçekten büyük insanların ulusları bir araya getirdiği, kalıcı miraslar bıraktığı ve kral olmanın ne demek olduğunu gösterdiği bir zaman. Siz de onların arasında sayılabilir misiniz?

Yeni bir çağda olacaksınız ancak dünya tükenmiş ve çatışma ile savaşlardan yorulmuş olacak. Yeni teknolojiler ve yeni savaş sürdürme yolları sizi bir yere kadar götürebilir. İyi bir kral, halkının ne kadar zorlanabileceğini bilen kurnaz bir adamdır.

Savaşa gitme isteksizliğini, ulusun savaşa hazır olmamasıyla karıştırmayın. Avrupa birbiriyle çakışan ideolojileri ve uzun süredir mevcut olan güvensizliği bir arada bulundurmaya devam ediyor. Eski İmparatorluk solmakta olan bir anı olsa da, geçmekte olan yankısının tehditleri ve sonuçları tecrübesiz uluslar için yeni tehlikelere ve baskılara neden oluyor.

Küllerden doğan uygarlığın bayrağı altında toplanabilecek büyük yeni krallıkları, güçlü yeni devletleri bir araya getirme fırsatı doğuyor. Şarlman'ın azmine ve vizyonuna sahipseniz büyük bir hükümdar olma fırsatı sizi bekliyor.
Yeni Senaryo Haritası ve Kullanıcı Arabirimi
Yepyeni Şarlman Çağı Senaryo haritası milattan sonra 768 yılından itibaren Avrupa'ya odaklanır. Fethedilecek 52 bölgesiyle, ayrıntılı ve canlı bir jeopolitik başlangıç konumu sunar ve potansiyel olarak yüzlerce saat oynama olanağı vardır.

Kullanıcı Arabirimi artık Orta Çağ sanatından esinlenmiş stiliyle göz kamaştırıcıdır. Tezhiplerden ve eski mozaik camlardan gelen etkiler senaryonuza renk ve güzel bir atmosfer katacak.


Oynanabilir Gruplar
Şarlman Çağı sekiz oynanabilir grup içerir. Her biri kendi grup özelliklerine, birliklerine ve bağımsız olarak 'krallık' olarak adlandırılmalarını sağlayan benzersiz ve zorlayıcı koşullara sahiptir.
Her grup, grup özelliklerindeki artırılmış uzmanlıktan, birliklerden ve belirli oyun özelliklerine erişimden faydalanır ve bu, Senaryonuz için hangisini seçerseniz seçin belirgin biçimde farklı oyun stilleri, zorluklar ve deneyimlere olanak tanır.

Şunlar arasından seçim yapabilirsiniz:

Şarlman Krallığı
Şarlman Krallığı, Batı Avrupa'yı bir araya getirme potansiyeline sahip ancak Şarlman bu birliği sağlamanın kolay olmayacağını biliyor. Savaş sırasında adamlarına çok az liderin yapabileceği şekilde ilham verme gücüne sahip.

Avarlar
Başarılı atlılar olan barbar Avarlar, semer üzerinde çabucak deneyim kazanırlar. Bu, hızlı saldırı taktiklerinde güçlü bir avantajdır ve emirleri altındaki çeşitli atlı okçulara ve mızraklılara yansır.

Korduba Emirliği
Yenilikçi bir İslam topluluğu olan Korduba Emirliği, akademik kurumlarıyla övünç duyar ve yeni teknolojileri hızlı bir şekilde keşfeder. Halk, Veziri Azam'a saygı duyar, böylece kamu düzeni iyi bir şekilde sağlanır.

Asturias Krallığı
Asil Vizigot Pelagius tarafından İber Yarımadasında kurulan Asturias Krallığı, modern Romalı-Hristiyan bakış açısını klasik barbar askeri hüneri ile bir araya getirerek ordularının usta pusucular olmasını sağlar.

Mercia Krallığı
Başkenti Lichfield olan Mercia, Anglo-sakson krallığının hakimi olacak şekilde yükseldi. Ordusu popülerdir ve iyi finanse edilir. Savaşta esir alınan kişiler memnuniyetle Mercia ordusuna katılabilir.

Danlar Krallığı
Rakipsiz denizciler ve usta akıncılar olan Danlar, karada veya denizde savaşta olağanüstü başarı gösterirler. Kuzey okyanuslarında ticaret yapan tüccarların başına olumsuz şeyler gelebilir, bu rotalar Danların geçim yoludur.

Lombard Krallığı
Nesiller öncesinden İskandinav kabilelerinden gelen Lombardlar, İtalya'daki krallıklarını kurmak için çok uzun yoldan geldiler. Zengin ve etkili olan bu krallık, haraç ödeyen devletlerden sermaye tedarik eder ve bunların askeri birliklerine el koyar.

Westphalia
Alman barbar kökenlerine sadık kalan Westphalia, savaş sırasında sadakatinden şüphe edilmeyecek iyi donanımlı bir orduya sahiptir. Gelirinin çoğu çevredeki bölgeleri yağmalama yoluyla kazanılır.

Yeni Birlikler
Şarlman Çağı, daha ağır silahlı ve zırhlı piyadeler ve tüm kategorilerdeki atlıların daha fazla yayılması (özellikle Normandiya stilindeki şövalyelerin ilk kez ortaya çıkması) ile karakterize edilmiş dönemin gelişmiş savaşlarını daha iyi yansıtmak için tamamen yeni birlikler içerir.

300'den fazla yeni birlik ile Thegnler, Fyrd Baltacıları, Scola Şövalyeleri, Berberi Jineteleri, Avcı Tazılar ve korkulan Sakson Seax Savaşçıları gibi dönemin ikonik ordularını kullanabilme fırsatına sahip olacaksınız.


Savaştan Yorulma
İyi bir kral, halkının ne kadar zorlanabileceğini bilir. Savaşlar, krallıklar arasında gerçekleşen önemli ve dramatik olaylardır ve hafife alınmamalıdır. Ne kadar az savaşa girerseniz halkınız o kadar iyi tepki verir. Sık ve uzun süren çatışmalar ise morale ve ordularınızın bütünlüğüne hızlı bir şekilde zarar verir.

Kurnaz bir hükümdar, hızlı ve kararlı bir şekilde barış getirmeye çalışır.
Benzersiz Krallık ve Hikaye Olayları
Her oynanabilir grup, kendini adamış ve kurnaz oyuncular için benzersiz zorlayıcı 'Krallık' gereksinimleri setine sahiptir. Bunları başardığınızda, grubunuz için yeni bir Krallık adı belirleyebilecek, yaptığınız seçimlerle tarihi yansıtacak veya değiştireceksiniz.

Ayrıca, her grup için uyarlanmış Hikaye Olayları mevcuttur. Bunlar, Senaryoda ilerledikçe size farklı zorluklar ve ikilemler sunacaktır. Tarihten esinlenen bazı seçimler sizi söz konusu grubun orijinal kaderine doğru yönlendirebilir. Alternatif olarak kendi yolunuzu seçmeyi de tercih edebilirsiniz.


Yeni Teknolojiler ve Binalar
Şarlman Çağı, yeni dönemi yansıtan bir çok teknoloji ve bina içermektedir. Senaryonuz ilerledikçe ortaya çıkan Feodalizm ve Şövalyelik fikirlerine ilham verenlerle karşılaşacak ve bunları kullanacaksınız.

Artık birçok bina kendi bölgelerinin yanı sıra komşu bölgelere de bonus sağlar. Böylece krallığınızdaki farklı coğrafi alanlar içinde daha fazla özelleştirme yapabilir, avantajları topraklarınıza yayabilirsiniz.

Ayrıca, çatışmalar her zaman dibinizde olsa da, daha az askeri odaklı yaklaşım sunan zafer koşulları da mevcuttur. Bu, merhametli ve kurnaz bir hükümdar olarak azminizi test eder.


Mümessiller ve Beceriler
Mümessillerin her zamankinden daha uzmanlaşmış olduğunu göreceksiniz. Suikastçılar, Casuslar ve Rahipler (veya İmamlar) tüm durumlarda daha faydalı olanlar yerine daha güçlü ancak spesifik bir beceri setine odaklanır.

Generallerin yanı sıra Mümessiller de mevcut kollarda daha çok çeşitlilik sunan tamamen yeni yetenek ağaçlarını alacaktır. Bu, zaman içinde yetenekleri nasıl geliştirip özelleştireceğiniz konusunda daha fazla seçenek sunar.

Son olarak, yeni Ordu ve Donanma Mirasları, ödül olarak farklı oyun stilleri sunan bonuslara odaklanacaktır.

Cevapla

“Total War: Attila” sayfasına dön